Cute Pink Kaoani

Sunday 22 April 2012

uNtOnG LAhH aDe bOyPrEnGg yG CaRiNg pSaL KiTe ~~

weyh ! .lame dohh tak update ! .ade story ni weyh . .mse ary kamis 11/4 .aku pegi klinik dgan patien . .sbap dmam . .pastu bile cek2 dpat tahu aku ade anamia . ,yg psal kurg drah tuh . .pastu kan pakwe aku ade skali kat situ mse tuh . .aku kne than dekadd osptal then terpkse la naek ambulans . .igt kenn si dia tak nak ikod . ,tbe2 . .die nk ikot pulakk . .dia rsau gile . .dia bersame aku kay ane jea . .dekad osptal die yg register kan akuwh . .emang tak sangka lakan . .die yg sorong kerusi roda aku . .se aku ade ats kerusi tuh rase sgad mcm aku da nak mati . .tapi aku taknak . .yela . .aku tahu aku belom byk amalan lagi kenn . .hem . .daus nmpknye btol2 caring psal akuwh ! .tak sangke ! . .keh keh keh . .e pglaman yg pling tak dpat dilupakan . .arap sgad dy kkal dgn aku  smpy ati . . 3/5 ni die suk PLKN ..kompo sedey lekenn . .3bulan tak jupe . .mcet pon jrang2 jea . .,takod la die lupekan aku . .takod sgad ! . .tak mampu idop tanpa die . .em . .arap sgad die tak lupekan aku . .arapp sgad kao tahu yg aku amat perllukan akao sayang . .kat aty aku ni tak dea sape2 tao . .ade kao jea . .saory sgad da byk nyusahkan kao ! . .arap nty kao tak buad2 bnda2 yg tak elok pulokk . .aku tak nak bnda burook jdik dkad kao ! .aku syang sangad dekad kao tawu tak ! . .emm . .aku janji aku takkan lupakan kao dlam hidup ni . .tapi maafkan diri ini jika tak mampu berikan kao yg terbaek . .sesungguihnya kao yg terbaek dihati gadis kampung ni sayang ! .hargai hidup ni yea sayang ! .jgn penah tgalkan aku tao ! .

No comments:

Post a Comment